22 Ekim 2013 Salı

Sayı oyunlarımız


Oyuncak evlerimize kapı numaraları vererek itfaiyecilik oynadık. Ben yangın çıkan evi itfaiyeyi arayarak haber verdim. 5 numaralı ev yanıyor hemen yardım gönderin... Emre itfaiye kamyonu ile 5 numaralı evi bulup yangını söndürdü. Tüm evleri yaktık oynarken :)) Eğlenceli ve eğitici bir oyun oldu.

tuvalet kağıdı rulolarının üzerine rakamlar yazıp yazan rakam kadar pipeti içine koymasını istedim. Başarı ile tamamladık oyunumuzu.

Sayılarla ilgili çalışmalarımızı arttırmak adına bu sayı tablasını aldık. çoğu zaman amacı dışında kullanma eğiliminde olsa da işe yarıyor :)

karton üzerine yazdığım sayılara Emre arabalarını park edecek ama otopark görevlisi olarak kaç numaraya park edeceğini ona ben söyleyeceğim. Sonra da rolleri değişeceğiz. Bu eğlenceli oyun Emre'nin çok hoşuna gitti :)

Babamızın icadı bir oyun... İskambil kağıtları kullanılarak para üstü alıp verme oyunu. Ücretli otoparka gelen Emre park ücretini oyun kartları ile veriyor babası 3 lira istiyor Emre'nin 5 li kartı var onu veriyor. para üstü olarak ne kadar olması gerektiğini kendisi hesaplıyor. parmak hesabı kullansa da düşünürken genelde doğru cevabı buluyor :) Bunu oynarken de çok eğlenmişti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder